فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرمانده انتظامی، دادستان عمومی و انقلاب، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد خاطرنشان کرد: فعال بودن فضای مجازی در شهرستان ظرفیت خوبی برای مسئولان به‌منظور آشنا شدن با مشکلات مردم و خدمت‌رسانی شایسته به آنان است.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به شرایط حساس کشور در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: شرایط کشور حساس است و کسی منکر وجود مشکلات اقتصادی در جامعه نیست ولی دشمن در چند سال گذشته از تمام ابزار خود برای فشار اقتصادی به مردم و ناامید کردن آنان برای رفتن به‌پای صندوق رأی استفاده کرده است.

نوکار ادامه داد: انتخابات از مؤلفه‌های اصلی جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مردم و مسئولان مدیون خون شهدا هستیم و باید با حضور باشکوه در انتخابات پیش رو، دشمنان این نظام مقدس را بار دیگر سرافکنده نماییم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان خواستار همکاری اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در راستای دعوت مردم به مشارکت باشکوه در این رویداد سیاسی شد و تصریح نمود: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با تبیین و تشریح وضعیت حساس کنونی کشور از تمام ابزارهای در اختیار خود برای دعوت مردم به مشارکت در بزرگ‌ترین رویداد سیاسی سال 1400 استفاده نمایند.

فرماندار تفت در ادامه با اشاره به موضوعات مطرح‌شده توسط اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی حاضر در این جلسه پیرامون مشکلات شهرستان نیز خاطرنشان کرد: شهرستان تفت از ویژگی‌های خاصی نسبت به سایر شهرستان‌های استان برخوردار است و تعدد روستاها و پراکندگی آن‌ها و ییلاقی بودن نقاطی از شهرستان باعث حضور گسترده مردم از سایر نقاط استان به این شهرستان در ایام تعطیل‌شده است.

وی در ادامه افزود: در تعطیلات گذشته حدود صد و پانزده هزار خودرو وارد شهرستان تفت شده‌اند و حضور این جمعیت شناور نیاز به زیرساخت مناسب برای خدمت‌رسانی دارد و با توجه به عدم وجود زیرساخت مناسب برای این جمعیت ؛ در تأمین آب، برق و جمع‌آوری زباله در ایام تعطیل با مشکلات زیادی روبرو هستیم اما پیگیری‌های گسترده‌ای در راستای رفع مشکلات در دستور کار قرار دارد.

در ابتدای این جلسه مسئولان حاضر در جلسه به تشریح و تبیین وضعیت کشور و ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو پرداختند و همکاری اصحاب رسانه و فعالان عرصه فضای مجازی برای دعوت مردم به حضور در این رویداد سیاسی مهم را خواستار شدند.