فرماندار شهرستان تفت:

همکاری بیش از 1500 نفر برای برگزاری انتخابات در شهرستان تفت

فرماندار شهرستان تفت گفت: بیش از 1500 نفر در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز یازدهم اسفندماه در مناطق شهری و روستایی شهرستان تفت مشارکت دارند.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علی دهقان نیری" از مشارکت بیش از 1500 نفر در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرستان تفت خبر داد و افزود: 68 شعب اخذ رای به طور ثابت و سیار برای مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان تفت پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: فعالان حوزه انتخابیه از دستگاه های نظارتی، هیات های اجرایی تا شورای نگهبان و سایر مسوولان آماده برگزاری انتخابات در مناطق شهری و روستایی شهرستان تفت هستند.

فرماندار تفت تصریج کرد: همه امکانات مورد نیاز از آموزش، تجهیزات خودرویی، سیستم های کامپیوتری، وسایل پشتیبانی تا زیرساخت های مورد نیاز استراحت عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان تفت برای مهم ترین رویداد سیاسی سال  فراهم شده است.

دهقان نیری به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات و حضور حداکثری در روز یازدهم اسفندماه پای صندوق های اشاره کرد و گفت: مشارکت در انتخابات ما را به فتح قله‌ها نزدیک می‌کند و حضور حداکثری در انتخابات باعث تقویت قدرت ملی و همچنین ایجاد امنیت ملی می شود و بر اقتدار نظام در جوامع بین المللی خواهد افزود.