سرپرست فرمانداری شهرستان تفت تأکید کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت با حضور "علیرضانوکار" سرپرست فرمانداری ، "محمد جواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضای شورا در سالن اجتماعات آموزش‌وپرورش تفت برگزار شد.

در این جلسه "علیرضا نوکار" به‌افتخار آفرینی دو دانش‌آموز تفتی تبار در آزمون سراسری اشاره و گفت: آقایان " مهران منتظر" و "سجاد هاشم بیکی" با تلاش و پشتکار توانستند برگ زرینی را به افتخارات شهرستان تفت اضافه نمایند.

سرپرست فرمانداری شهرستان خواستار بیان دستاوردهای دولت در حوزه آموزش‌وپرورش و سایر حوزه‌ها در هفته دولت شد و خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن هفته دولت ضروری است دستاوردهای دولت در حوزه آموزش‌وپرورش و سایر حوزه ها بدون بزرگنمایی برای مردم تشریح شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت بیان نمود: برای دستیابی به همه شاخص‌های توسعه‌یافتگی شهرستان تفت به‌ویژه شاخص توسعه انسانی و علمی، نیازمند تقویت آموزش‌وپرورش هستیم.

نوکار رسالت آموزش‌وپرورش در تحویل نیروی انسانی قوی به جامعه را بسیار حساس و مهم دانست و اظهار داشت: برای بهبود فضاهای آموزشی و بالا بردن کیفیت تحصیلی دانش آموزان باید برنامه‌ریزی لازم در آموزش‌وپرورش شهرستان صورت گیرد.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی اشاره و تأکید کرد: در راستای اجرای پروژه مهر باید تمام ادارات با توجه به ظرفیت و پتانسیل خود همکاری لازم را با آموزش‌وپرورش داشته باشند تا امکانات خوبی برای دانش آموزان فراهم شود و برنامه‌ریزی لازم برای آغاز باشکوه سال تحصیلی در مدارس شهرستان و آماده‌سازی مدارس برای شروع مهری بانشاط برای دانش آموزان و معلمان انجام ‌شود.

نوکار در ادامه افزود: در پروژه مهر دو موضوع اقدامات عمرانی و برنامه‌ریزی نرم‌افزاری و نیروی انسانی موردتوجه است و هر دو موضوع بایستی به‌موازات یکدیگر موردتوجه قرار گیرد، ضمن این‌که به برنامه‌ریزی برای سازمان‌دهی نیروی انسانی بایستی توجه ویژه شود و برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد تا در آغاز سال تحصیلی تمامی کلاس‌های درس دارای معلم باشند.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان تفت با تأکید به عدم قطع آب، برق و گاز هیچ مدرسه‌ای در آغاز سال تحصیلی خطاب به دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان گفت: مدیران مدارس شهرستان هم باید تمام تلاش خود را به‌منظور اصلاح الگوی مصرف انرژی در مدارس به‌کارگیرند.