به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" درجلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این شهرستان گفت: با توجه به ییلاقی بودن و جمعیت سالمند روستاهای این شهرستان از هم استانی های عزیز خواهشمندیم از حضور در مناطق ییلاقی این شهرستان در تعطیلات پیش رو خودداری نمایند تا خطری ساکنان مناطق روستایی این شهرستان را تهدید نکند.

فرماندار شهرستان تفت از کنترل مبادی ورودی شهرستان در روزهای پیش رو خبر داد و اظهار داشت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر شهرستان از ورود افراد مشکوک به ویروس کرونا از مبادی ورودی شهرستان جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: در تعدادی از روستاهای شهرستان نیز با همکاری شبکه بهداشت و درمان پایش ویروس کرونا صورت خواهد پذیرفت و خانه بهداشت‌های روستایی نیز در دو نوبت در حال خدمات‌دهی به مردم هستند.

نوکار هم‌چنین به تدابیر اتخاذشده برای مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان تفت اشاره و بیان داشت: به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مسیر ورودی تفرجگاه‌های دره گاهان و چشمه تامهر تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد شد.

فرماندار تفت در پایان از برنامه‌ریزی شهرداری برای ضدعفونی نمودن نقاط مختلف شهر تفت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.