به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد مبنی بر پاسخگویی و ارتباط مستقیم مسئولین استانی با مردم، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت به دعوت مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد روز چهارشنبه مورخ هشتم مردادماه از ساعت 9 الی 11 صبح در مرکز سامد حضور پیدا نموده و به‌صورت تلفنی به سؤالات و دغدغه‌های مردمی پاسخ خواهد داد.

در ابتدای سال جاری از سوی استاندار یزد برنامه حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در استانداری به‌منظور پاسخگویی به تلفن ۱۱۱ سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) به مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان، مدیران کل استانداری، فرمانداران و شهرداران مرکز شهرستان‌ها ابلاغ شد.

سر شماره 111 به‌عنوان یکی از کانال‌های ارتباطی با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در نظر گرفته‌شده است به‌نحوی‌که از هر نقطه از استان که با این شماره تماس گرفته شود به‌طور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه تماس برقرار می‌شود.

لازم به ذکر است هم استانی‌های محترم می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ سؤالات، شکایات، انتقادات، گزارش‌ها و نظرات و دغدغه‌های خود را روز چهارشنبه هشتم مردادماه از ساعت 9 الی 11 صبح با فرماندار شهرستان تفت در میان بگذارند.