به مناسبت بزرگداشت روز ملی آب ؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در روز سیزدهم اسفند به مناسبت بزرگداشت روز ملی آب با حضور "محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت، "محمد مهدی جوادیان زاده" مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد، "علی احمدیان" بخشدار مرکزی، اعضای شورا و دهیاران دهستان شیرکوه و جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم رودخانه‌های فصلی دهستان شیرکوه پاک‌سازی شد.

"محمد محامدی" در این حاشیه این پاک‌سازی اظهار داشت: به مناسبت روز ملی آب و با هماهنگی‌های صورت گرفته فی‌مابین آب منطقه‌ای استان، بخشداری مرکزی و اعضای شورا و دهیاران دهستان شیرکوه تفت عملیات پاک‌سازی رودخانه‌های فصلی این دهستان آغاز و تمامی مسیر پاک‌سازی خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: امید است با بارش‌های صورت گرفته در یک ماه اخیر و با پیش‌بینی‌های صورت گرفته شاهد جاری شدن روان آب در رودخانه‌های فصلی دهستان شیرکوه باشیم و پاک‌سازی این مسیر باعث خواهد شد همه مردم این مناطق از جاری شدن آب بهره‌مند شوند.

محامدی بحران آب را مهم‌ترین معضل شهرستان نامید و بیان نمود: مناسبت روز ملی آب بهترین فرصت برای به صدا درآوردن زنگ خطر آب است تا به یاد داشته باشیم که این مایع ارزشمند در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد و اگر دولت و مردم با یکدیگر همکاری نکنند، جبران خسارات آینده غیرممکن خواهد بود.