پيام فرماندار شهرستان تفت به مناسبت فرارسیدن سالروز یوم‌الله آزادسازي خرمشهر

فرماندار شهرستان تفت در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه قهرمانان هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران به‌ویژه مردم شهیدپرور شهرستان تفت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در متن پیام "محمد دهشیری" آمده است:

 نبرد خرمشهر نبردي بود كه مردانش آسمان و زمين را به هم پيوند زدند تا ثابت شود ملت ايران با خدامحوري و خوداتكايي و در پرتو هدايت‌هاي مقام عظماي ولايت مي‌تواند فتح‌الفتوح جاودانه‌اي‌را بيافريند.

 عمليات غرورآفرين بيت المقدس، يكي از درخشان ترين برگهاي تاريخ معاصر ايران و عرصه تابناكي از جهاد و شهادت بود و رزمندگان اسلام با اقتدا بر رهبري بنيانگذار جمهوري اسلامي، امام راحل عظيم الشان(ره) دست به خلق حماسه اي ماندگار زدند كه افلاك را درنورديد.

 توکل به خدا، جلب رضاي الهي، رهبري مدبرانه، شجاعانه و حكيمانه معمار كبير انقلاب و بهره گيري از فرهنگ عاشورایی و علوی را زمینه ساز پیروزی الهی رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر شد.

 وظيفه همگان است تا ارزشهاي حماسه سوم خرداد را براي جوانان و نسل جديد بازگو كنند تا آنها بتوانند همچون فاتحين فتح خرمشهر اين نظام و انقلاب را در برابر همه توطئه‌ها ياري نمايند.

 اینجانب، فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم شهید پرور شهرستان تفت، به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک می گویم و از درگاه پروردگار متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روز افزون و برای شهدای والامقام آزاد سازی خرمشهر، رحمت بی کران و علو درجات مسالت می نمایم.

محمد دهشیری

فرماندار شهرستان تفت