به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات _ کهدوئیه "احسان سعادتمند "فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار یا مُدبِّرَ اللیلِ و النَّهار

یا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال حوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال

نوروز در اندیشه‌ ملت، نماد خیزش و حیات مجدد و شروع دوباره در مرتبه‌ای بالاتر و والاتر است، بی‌تردید اندیشه زیبای نوروز، لطف و عنایت الهی بر ملت بزرگ و جهان بشریت و وعده‌ حاکمیت زیبایی‌ها، ارزش‌ها و تجلی کمال‌ خواهی و تعالی جویی انسان است.

اینک در آستانه فصل بهار که فصل اعتدال است وجلوه جمال و جولان جلال،بر خود لازم میدانم از همه همراهی ها و پشتیبانی های موثر و دلگرم کننده مردم شریف و قدر شناس بخش گاریزات و کهدوئیه، خاصه حمایت ها و رهنمودهای فرماندار محترم و نماینده معزز ولی فقیه دربخش سپاسگزاری نموده و از زحمات و تلاشهای مسئولان و کارکنان دستگاههای اجرایی ،دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه شهدای گرانقدر بخش، فرا رسیدن بهار و نوروز ۹۸ که با ولادت با سعادت امیر المومنین حضرت علی (ع) مقارن شده است را به به مردم خردمند و خونگرم گاریزات و کهدوئیه تبریک و شادباش گفته و از خداوند منان و بهارآفرین ‌ سالی سرشار از نیکویی ، برکت ، عزت ، سعادت و سلامت برای همگان آرزومندم.

امیدوارم درسایه تلاش ،همت وهمدلی همه علاقه مندان به توسعه بخش ،سالی سرشار از گشایش، بهروزی و پرازخیر و برکت را در پیش داشته باشیم.