به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات _ کهدوئیه ،"احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات کهدوئیه در پیامی به مناسبت روز و هفته معلم از زحمات معلمان و مربیان قدردانی کرد.متن این پیام به شرح ذیل است

اولین معلم هستی خداوند متعال است وهموست که ازطریق انبیا آن چه را انسانها نمیتوانستند بدانند به آنها آموخت. خدایی که کتاب عظیم خود قرآن را که راهنمای بشریت تا انتهای تاریخ است با خواندن آغاز کرد وبه قلم سوگند یاد نمود.

روزمعلم،روزتجلیل وتقدیرازشرافت انسانیت وارزش های والای انسان های فرهیخته، سترگ واندیشمندی است که ایثارگرانه با نور وجودشان مسیرسعادت را برای رهروان خویش روشن می‌سازند .۱۲ اردیبهشت سالروزشهادت استاد بزرگوارشهیدعلامه مرتضی مطهری بهانه ای است تا مقام شامخ علم وعالم گرامی داشته شود. گرچه هرروز وهرهفته روز وهفته معلماست واختصاص یک روزوهفته به نا ممعل نمادین است.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدای والامقام معلم،روزمعلم را به همه معلمان فرهیخته،اندیشمند وپرتلاش ایران اسلامی بخصوص تلاشگران عرصه تعلیم وتربیت دربخش گاریزات وکهدوئیه تبریک عرض نموده وتوفیقات روزافزون آنها را ازخداوند متعال خواستارم وامیدوارم درسایه توجهات حضرت صاحب الزمان(عج)،جامعه امروزوفردای ما همواره ازبرکات وجودی این عزیزان بهره مند باشد.