.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی تفت ، علی احمدیان همزمان با روز ملی روستا، در پیامی ۱۵ مهر روز روستا را تبریک گفت، در این پیام آمده است:

بی شک روستا کانون مهر و عاطفه و تلاش و تولید و نقطه شروع هویت یک ملت است  و روستائیان به عنوان محور حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور، بارزترین و مهمترین نقش را در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اجرا نموده و شایسته والاترین تکریم‌ها و تقدیرها می باشند.

 روستاییان انسان‌هایی هستند مولد، فعال، تولید کننده و موثر، که نان بازوی خویش را با تلاش حاصل از سختی برکام خود می نشانند و تکریم روستاییان یعنی ارج نهادن به همه ارزشهای والای انسانی .

امروزه به یمن نگاه ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید ضمن توجه به ایجاد و توسعه زیرساختهای توسعه روستایی، توجه ویژه ای به معیشت و اقتصاد روستا و تشخص بخشیدن به روستا و جایگاه روستائیان و حرکت به سوی توسعه فراگیر صورت گرفته است.

 اگر به توسعه روستایی با نگرشی بلند مدت و پایدار بیندیشیم، باید اذعان نمود سنگ بنای توسعه پایدار بر مشارکت مردم استوار است، به همین جهت تدبیر حکم می کند متولیان امر توسعه روستایی توجه و پرداختن به نهادهای محلی را وجه همّت خویش قرار داده و دیدگاه صرف عمران روستایی جای خود را به دیدگاه توسعه متوازن وپایدار روستاها واگذارنماید.

اینجانب با گرامیداشت پانزدهم مهرماه، ‹‹روز ملی روستا ›› را به همه روستانشینان غیور، متدیّن و با فرهنگ تبریک عرض نموده، از تلاش و همکاری همه جانبه تمامی دست اندر کاران توسعه روستایی به ویژه اعضای محترم شوراهای اسلامی روستا و دهیاران پرتلاش و زحمتکش تشکر نموده و امیدوارم با استعانت از ایزد منان در مسیر تحقق توسعه روستایی و رفع مشکلات روستائیان بیش از پیش گام برداریم.