بسمه‌تعالی

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حادثه‌ای بی‌نظیر ازلحاظ مردمی بودن، برخورداری از رهبری ممتاز و اهداف متعالی ازجمله استقلال و آزادی در تاریخ انقلاب‌های جهان به شمار می‌رود. اینک که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی و در دوران بلوغ انقلاب قرار داریم فرصتی مغتنم است که نگاهی به آرمان‌ها، اهداف، شعارها و از سوی دیگر دستاوردهای چهل‌ساله داشته باشیم و در کنار تبیین و تشریح دستاوردهای انکارناپذیر و ارزشمند انقلاب، کاستی‌ها، کمبودها و نارسایی‌ها را نیز لحاظ کنیم و با تکیه‌بر تجربیات و فرازوفرودهای گذشته، دانش و فنّاوری روز، قانون‌مداری و البته همت والای مردم بخصوص جوانان ایران‌زمین که همواره همراه و پشتیبان انقلاب بودند بر مشکلات و نارسایی‌ها فائق آییم.

بی‌شک بازگشت به قانون اساسی به‌نحوی‌که همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی احساس کنند در زیر چتر انقلاب قرار دارند و می‌توانند خواسته‌های خود را در چارچوب نظام جمهوری اسلامی مطالبه کنند راه را برای پیشرفت و تعالی کشور هموار می‌نماید.

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام دهه فجر را به مردم سخت‌کوش و پرتلاش بخش نیر تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران عزیز را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

سید روح‌الله میر خلیلی بخشدار نیر