به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات، سعادتمند بخشدار گاریزات طی پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ۹ اردیبهشت، روز ملی شوراهای اسلامی، از تلاش شوراهای اسلامی روستا در بخش گاریزات قدردانی نمود. متن این پیام به شرح ذیل است

بسمه الله الرحمن الرحیم

وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ

شکل گیری نهاد شورا  در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد نشان  دهنده تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه و عینیت بخشیدن فرایند واگذاری امور به مردم است ، که  به بركت این اتفاق ، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای كه در آن زندگی می كنند، دوچندان شده است.  شوراها به عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن مردم برخاسته و به عبارتی زبان گویای آنان در برابر مسئولان ونهادهای مختلف محسوب میشوند و به عنوان وکلای مردم پیگیر مسائل و مشکلات موکلین خود هستند. یقیناً خدمت بی‌منت به مردم در لباس عضویت در شورا توفیق بزرگی برای منتخبین مردم است.

اینجانب ضمن تبريک فرارسيدن نهم ارديبهشت سالروز تأسيس شوراهاي اسلامي شهر و روستا ، از زحمات و خدمات ارزنده و گرانقدر اعضاي محترم شوراهاي اسلامي روستاهاي بخش گاریزات و کهدوئیه صميمانه تقدير و تشکر نموده ، توفيق تمامي اين عزيزان را در راستاي انجام رسالت بزرگ شوراها و خدمت به مردم بزرگوار و شريف این بخش، از درگاه ايزد متعال خواستارم.