به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در این پیام آورده است:

نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، حضرت مهدی موعود (عج) است که جهان به ظهورش خواهد بالید و زمین از عدل و عدالت معطر خواهد شد و پرچم عدالت و رحمت حق‌تعالی بر بسیط دو گیتی به اهتزاز درخواهد آمد.

در نظام جمهوری اسلامی، سالروز این میلاد خجسته، به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده است که به‌حق شایسته این دلاوران و رکن مستحکم و شکست‌ناپذیر نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

نیمه شعبان امسال متفاوت‌تر از هرسالی است، با توجه به شیوع ویروس کرونا و مصوبات ستاد استانی و شهرستانی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ‌برپایی ایستگاه‌های جشن، آذین‌بندی، چراغانی و توزیع شربت و شیرینی و هرگونه تجمع به مناسبت جشن‌های نیمه شعبان در این شهرستان ممنوع بوده و توصیه می‌شود هزینه‌هایی که برای برگزاری مراسم‌ این رویداد بزرگ مذهبی تدارک دیده‌شده، به بخش‌های بهداشتی و درمانی شهرستان تفت اهدا و با تولید محتواهای دینی و مذهبی و ترویج فرهنگ مهدویت به‌صورت الکترونیکی این میلاد خجسته گرامی داشته شود.

اطمینان داریم رعایت قانون و مقررات وضع‌شده و عدم تجمعات مردمی و برگزاری جشن‌ها و مراسم‌، به‌صورت مجازی و اختصاص هزینه آن به بخش‌های بهداشت، درمان و نیازمندان رضایت قلبی و خشنودی حضرت ولی‌عصر (عج) را در پی خواهد داشت.

این‌جانب این‌ میلاد فرخنده‌ و همچنین روز سربازان گمنام آن حضرت را به‌ مسلمانان‌ و شیعیان‌ جهان‌ به‌ویژه‌ مردم شریف شهرستان تفت تبریک‌ و تهنیت‌ عرض‌ نموده و از خداوند بزرگ تعجیل در فرج آن حضرت و پیروزی و سربلندی مستضعفان جهان و همچنین توفیق درک و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای محبین و شیعیان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) مسئلت می‌نمایم.