پیام تبریک فرماندار شهرستان تفت به مناسبت هفته بسیج

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به‌تمامی بسیجیان و مردم شریف و ولایت مدار شهرستان تفت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" در پیام خود به مناسبت هفته بسیج آورده است:

بیش از چهار دهه از تشکیل مردمی‌ترین نهاد انقلابی به‌فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) می‌گذرد و در این سال‌ها بسیج در همه عرصه‌ها اقتدار و پویایی خود را به زیباترین و مؤثرترین شکل به منصه ظهور رسانده است.

بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است و بسیج در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاوردهای اخلاقی انقلاب باشد.

نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس و دوران پس از جنگ در میدان‌های سازندگی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقشی ارزنده و اثرگذار بوده است و در دوران بحران همه‌گیر کرونا بسیجیان عزیز در قالب طرح شهید بزرگوار قاسم سلیمانی برای ره‌گیری، مراقبت و حمایت از بیماران حماسه آفریدند و بی‌شک اگر کوشش صادقانه این عزیزان نبود شاید از موج‌های سهمگین کرونا با آسیب بیشتری عبور می‌کردیم

این‌جانب با تبریک فرارسیدن هفته بسیج به‌تمامی بسیجیان و سرو قامتان جهاد و شهادت به‌ویژه بسیجیان شهرستان تفت، توفیق روزافزون همه عزیزان درراه تحقق اهداف و آرمان‌ها و سرافرازی انقلاب اسلامی در تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از خداوند متعال مسئلت دارم.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت