به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، "علیرضا نوکار" در این پیام آورده است:
سی و یکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این رویداد مهم در تاریخ به‌عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.
حماسه هشت ساله دفاع مقدس در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را  نابودو شکست داد.
تلاش برای بیان رشادت‌ها و حماسه‌های روزهای دفاع مقدس، رسالت خطیری است که همگان باید با بهره‌گیری از حقیقت ناب و گنجینه ارزشمند این حماسه برای امتداد و تقویت آن نسبت به انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل‌های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش نماییم.
این‌جانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و حماسه‌آفرینی‌های سپاه سلحشور، بسیج مخلص، ارتش غیور، نیروهای انتظامی و سایر مدافعان دلیر میهن اسلامی در جنگ تحمیلی هشت‌ساله است را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و همه دلیرمردان عرصه ایثار و مقاومت و مردم شهرستان تفت تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می‌نمایم.
علیرضا نوکار
سرپرست فرمانداری شهرستان تفت