به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در این پیام آورده است:

طلوع خورشید علم‌آموزی در صبحدم آغازین روز مهرماه یادآور شروع دورانی از تلاش و کوشش درراه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است. در مهر، تلاش، مهارت و تفکر دست‌به‌دست هم می‌دهند تا علم را بیافرینند و شاه‌راهی به دروازه‌های علم و دانش بگشایند.

آموزش‌وپرورش به‌عنوان یکی از ارکان رشد و تعالی جامعه در کنار خانواده با گسترش فرهنگ اسلامی، همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ریاست محترم جمهوری بوده است.

 دانشجویان و دانش آموزان نیز همیشه با حضور گسترده خود در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی، برگ زرینی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشند که هشت سال دفاع مقدس و پیشرفت و توسعه در علوم مختلف را می‌توان ازجمله این افتخارات نام برد که به‌تبع آن باعث استقلال و خودکفایی کشور شدند.

ﺍﯾﻨﮏ ﮐﻪ ﻃﻠﯿﻌﻪ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﻣﻬﺮ ﺑﺮ ﻓﻠﻖ ﺑﻬﺎﺭ ﻋﻠﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ چهره‌گشایی ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﺴﯿﻢ روح‌بخش ﺑﺮ بوستان‌های تعلیم و تربیت در حال وزیدن است، ﺍﯾﻦ ﺁﻏﺎﺯ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﺍ ﺑﻪ معلمان فداکار، ﺩﻟﺴﻮﺯ ﻭ ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭ، ﺩانش آموزان ﻋﺰﯾﺰ و اولیای محترم ﻭ کارکنان ﺧﺪﻭﻡ و تمامی همراهان عرصه‌ی تعلیم و تعلم ﺗﺒﺮﯾﮏ و تهنیت ﻋﺮﺽ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺍﺯ ﺩﺭﮔﺎﻩ ﺣﻀﺮﺗﺶ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﮕﯽ ﺁﻏﺎﺯ ﻭ ﺍﻧﺠﺎﻣﯽ ﺧﻮﺵ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺭﺿﺎﯼ ﺣﻖ ﺧﻮﺍﺳﺘﺎﺭﻡ.

علیرضا نوکار

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت