پیام سرپرست فرمانداری شهرستان تفت به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در پیامی هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به جامعه خبرنگاران و فعالان عرصه قلم و رسانه تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی دهقان نیری" در این پیام آورده است:

"روز خبرنگار" یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند.

امروز در عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی بنگاه‏‌های خبری بزرگی در عرصه بین‌المللی و جهانی فعالیت می‌‏کنند و در کنار آن فضای مجازی نیز به محل ذی‌نفوذی برای تبادل افکار و اطلاعات تبدیل شده، در این میان رسالت و مسئولیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان قلم و رسانه نسبت به گذشته پرمخاطره‌تر از قبل ‏است، لذا باید آنان آگاهی و میزان شناخت خود را نسبت به فضای موجود افزایش داده و از طرفی کیفیت و میزان اثربخشی فعالیت خود را نزد افکار عمومی ارتقا دهند.

در کنار نقد سازنده توسط رسانه‌ها، باید توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و نقاط قوت بخش‌های مختلف نیز به تصویر کشیده شود و بدون شک بیان خدمات و روایت هنرمندانه و صحیح دستاوردها و پیشرفت‌های نظام در مقطع فعلی، امیدآفرین و خنثی‌کننده توطئه دشمنان خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، روز خبرنگار را خدمت جامعه ساعی و تلاشگر خبری کشور و خاصه خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان تفت تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان، سلامتی و توفیقات روزافزون را برای عزیزان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، خواهان و خواستارم.

علی دهقان نیری-سرپرست فرمانداری شهرستان تفت