پیام سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در پی جنایات رژیم اسرائیل در حمله به بیمارستان غزه

 سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با صدور پیامی اقدام وحشیانه و جنایت جنگی رژیم صهیونیستی علیه بشریت و قتل‌عام مردم در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در پیام "علی دهقان نیری" آمده است:

 جنایت هولناک رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه موجب تأثر فراوان و البته خشم امت اسلامی نسبت به این فاجعه انسانی شد.

 رژیم جنایتکاری که در مسیر تحقق اهداف جنون‌آمیز خود ریختن خون زنان، مردان ، کودکان و حتی بیماران بستری‌شده در یک بیمارستان را بر خود مجاز می‌داند، قطعاً به فرموده مقام معظم رهبری باید مورد محاکمه قرار گیرد.

 مسلمانان دنیا و دولتمردان آنان یقیناً در مقام این نسل‌کشی آشکار و حمله بی‌رحمانه به مراکز پرجمعیت سکوت نخواهند کرد و ضمن محکومیت این وحشی‌گری باید از طرق مختلف ، مقابله با این دولت جعلی و غاصب را در دستور کار خود قرار دهند.

 بی‌شک آزادی فلسطین و قدس شریف آرمان مشترک همه مسلمانان جهان است و خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم فلسطین را برای نابودی اسرائیل جزم‌تر خواهد کرد.

 این‌جانب حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی که باعث به خاک و خون کشیده شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین به‌ویژه کودکان و زنان بی‌پناه شده است را مانند آحاد ملت ایران و جهان اسلام به‌شدت محکوم کرده و این اتفاق تلخ را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمین و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

 علی دهقان نیری سرپرست فرمانداری شهرستان تفت