به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، محمد محامدی، به  مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز بزرگداشت خبرنگار، پیامی منتشر 
کرد.در این پیام آمده است:
قلم، چنان ارزشمند است که می‌تواند طلوعی بر حقیقتِ درد باشد؛ درد آنان که فریادشان بی صداست. چه زیباست اندیشه ای که درمقابل قلم زانو زند و چه مقدسند واژه هایی که در خدمت بیان حق برآیند، و آنجاست که خداوند نیز به چنین قلمی سوگند یاد می‌کند، "ن والقلم و مایسطرون".
هفدهم مردادماه روز خبرنگار ، یادآور حماسه آفرینیهای شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و با نثار خون خود حق جویی ، حق گویی را به تصویر کشید تا حقیقت در تاریخ زنده بماند .
خبرنگاران،وجدان بیدار و تصویرگر زمان خویش هستند و همواره در دل جامعه حضور دارند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنها است.
روزی که به نام شماست حقیقتا مبارک است؛ شما که طلایه داران جبهه‌ی آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستید.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه قلم و خبر رسانی ، فرا رسیدن روز ارزشمند خبرنگار را به همه‌ی فعالان این عرصه صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم .