به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در این پیام آورده است:

بیست و دوم بهمن‌ماه سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت‌های مظلوم به ارمغان آورد، در این روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) زنجیره‌های اسارت طاغوت را فروریخته و پرچم مردم‌سالاری دینی را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.

راهپیمایی بیست و دوم بهمن خاستگاه پیوند با اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است و حضور حداکثری شما مردم نشانگر پیوند ناگسستنی آن‌ها با آرمان‌های انقلاب خواهد بود.

امسال با توجه به دخالت‌های رئیس‌جمهور آمریکا در امور داخلی کشور ایران و همچنین ترور سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حضور پُرصلابت و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی دشمن‌شکن بیست و دوم بهمن از اهمیتی مضاعف برخوردار است.

لذا این‌جانب به نمایندگی از دولت تدبیر و امید ضمن تبریک فرارسیدن یوم‌الله بیست و دوم بهمن از مردم شریف، ولایت مدار و همیشه درصحنه شهرستان تفت دعوت می‌نمایم تا با شرکت در راهپیمایی بیست و دوم بهمن و در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای انقلاب تجدید میثاق نموده و هم‌صدا با سراسر کشور این اتحاد ملی را به نمایش بگذارند.