به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در متن پیام "علیرضا نوکار" به مناسبت بزرگداشتِ هفته مقام معلم آمده است:

دوازدهم اردیبهشت، سالروز پاسداشت مقام والای معلم، فرصتی مغتنم است برای گرامیداشت یاد و خاطره‌ استاد شهید مرتضی مطهری و همه شهدای والامقام راه علم و دانش و معلمان شهید است، بی‌شک هرکس قلمی در دست دارد و به رتبه و جایگاهی در هر رشته و شغل و حرفه‌ای رسیده است رشد و تعالی خود را مدیون معلمان و مربیان است.

معلمان طلایه‌داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه‌ای هستند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و پیامبرگونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها، از دام ظلمت و جهالت را بر عهده‌دارند.

خدمتگزارانی که در بحران کرونا در کشور با مشارکت بی‌نظیر در امر آموزش در کلاس‌های مجازی، نشان دادند که الحق مقام والا و پرافتخار معلم برازنده و شایسته آنان است.

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والامقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، روز معلم را به اساتید، معلمین و تلاش گران صبور، متعهد و سخت‌کوش عرصه فرزانگی و دانایی شهرستان تفت تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.