پیام فرماندار شهرستان تفت به مناسبت روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت به مناسبت 14 تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پیامی صادر و از تلاش‌های کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد دهشیری" در این پیام آورده است:

نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز "شهرداری و دهیاری" با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و هم چنین تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند، خالصانه و بی منت دست اندر کاران حوزه شهری و روستایی است.

از آن‌جا که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر پایه‌ی مشارکت عمومی و نقش‌پذیری مردم بنا شده‌اند، این دو نهاد مهم با اتکا به ظرفیت‌های موجود و در قالب فعالیت‌های مختلف و بسیار مهم مدیریت شهری و روستایی خصوصا توسعه‌ی همه جانبه و پایدار نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

آنچه مبرهن است نیروهای خدوم و تلاش گر شاغل در  شهرداری ها و دهیاری های شهرستان تفت  بر اساس وظایف ذاتی و قانونی تعریف شده در این دو نهاد عمومی غیر دولتی در حال تلاش برای فراهم نمودن امکانات مناسب در مناطق شهری و روستایی شهرستان تفت برای آسایش و آرامش مردم ساکن در این مناطق و هم چنین گردشگران هستند.

اینجانب ضمن  تبریک فرارسیدن روز «شهرداری و دهیاری» به همه ی شهرداران، دهیاران و دیگر تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی شهرستان تفت  از زحمات و تلاش های ارزنده این عزیزان در مسیر خدمتگزاری به مردم تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون این تلاشگران خدوم را در راه توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرها و روستاها و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

محمد دهشیری- فرماندار شهرستان تفت