به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت " محمد محامدی " در این پیام آورده است:

ماه خرداد در تاریخ پرفرازونشیب ملت شریف ایران همواره یادآور ایامی پرحادثه و خاص بوده است. ۱۴ خردادماه، یادآور عروج ملکوتی رهبر و معمار بزرگ انقلاب، احیاگر اسلام ناب محمدی و حکیم فرزانه و عارف و سیاستمداری است که همه مسلمانان و انسان‌های آزاداندیش و حقیقت‌جوی عالم به نحوی مدیون اندیشه عالمانه و تدبیر روشنگرانه ایشان هستند. نام امام خمینی (ره) نه‌تنها برای ملت ایران بلکه برای تمامی ملت‌های آزاده و حق‌طلب جهان، پیام‌آور صلح، دوستی، محبت، خردورزی و ستم‌ستیزی است.

 از سوی دیگر، پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی‌ها و دلاوری‌های آزادمردانی است که از قدرت‌های پوشالی نهراسیدند و با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم‌شاهی به وجود آوردند

این‌جانب یاد و خاطره آن امام بزرگوار را گرامی داشته و با توجه به هم‌زمانی این ایام با لیالی پرفیض قدر و شهادت مولای متقیان امام علی (ع)، بر خود لازم دانسته از مردم فهیم شهرستان تفت دعوت می‌نمایم تا با حضور پرشور خود در مراسم بزرگداشت ارتحال امام و شهدای پانزده خرداد ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل، همراهی و استواری خود درراه جمهوری اسلامی را بار دیگر به نمایش بگذارند.