به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در این پیام آورده است:

اصناف؛ بازاریان و کسبه محترم و شریف شهرستان تفت

با سلام و احترام

هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور یکی از تصمیمات اتخاذشده در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان تعطیلی بعضی از اصناف پرخطر و کاهش ساعت کاری اصناف کم‌خطر بود که کسبه و بازاریان شهرستان تفت علی‌رغم همه مشکلات و مسائل مالی از این تصمیمات شهرستانی تبعیت نموده و با تعطیل کردن مغازه‌های خود در نقاط شهری و روستایی این شهرستان گام‌های بلندی به‌منظور کاهش فراگیری این ویروس و حفظ سلامتی مردم برداشتند.

در اجرای مرحله اول طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز مصوباتی از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به‌منظور تعطیلی تعدادی از اصناف کشور ابلاغ که این عزیزان بار دیگر باهمتی ستودنی در اجرای این طرح بزرگ مسئولان شهرستان را همراهی نمودند که نمونه بزرگ این همکاری را در روز طبیعت در تمامی نقاط شهرستان تفت شاهد بودیم.

از ابتدای هفته جاری با شروع مرحله دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی (هوشمند) اجازه بازگشایی به تعدادی از اصناف کم‌خطر از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا صادر شد و اصناف و بازاریان شهرستان اقدام به بازگشایی مغازه‌ها و محل کسب‌وکار خود نمودند.

از تمامی بازاریان و اصناف محترم شهرستان تفت درخواست می‌نمایم با مراجعه به پرتال https://salamat.gov.ir/ اقدام به درخواست صدور مجوز اصناف و صنایع نمایند و مجوز صادرشده را در دید عموم نصب و تمامی پروتکل‌های بهداشتی مورد درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را رعایت نمایند.

البته ذکر این نکته ضروری است که دراین‌بین کلیه‌ی اصناف به‌غیراز نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، فقط تا ساعت 20 اجازه فعالیت دارند و بعدازاین ساعت ادامه فعالیت آنان غیرقانونی خواهد بود.

در پایان بار دیگر از اصناف و بازاریان گرامی، دادستان محترم عمومی و انقلاب؛ رئیس دادگستری و کادر قضایی شهرستان، کارکنان زحمتکش اداره اماکن نیروی انتظامی؛ مسئولین و کارکنان محترم اداره صنعت، معدن و تجارت؛ اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی شهرستان تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم در سایه همکاری مداوم و مستمر این عزیزان، هر چه سریع‌تر شاهد از بین رفتن ویروس کرونا در کشور عزیزمان باشیم.

 از خداوند منان موفقیت روزافزون همراه با کسبی پر خیروبرکت را برای تمامی اصناف؛ بازاریان و کسبه گرامی شهرستان تفت مسئلت می‌نمایم.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت