به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمد محامدی"  در دیدار مدیرکل استاندارد استان یزد  با وی اظهار داشت: یکی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی استانداردسازی و ارائه کالا و خدمات استاندارد به مردم است.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم درزمینهٔ فرهنگ استاندارد و تولید مصرف کالاها و خدمات استاندارد خوب عمل کنیم قادر به رعایت حقوق شهروندی و درنهایت افزایش رضایتمندی در جامعه خواهیم بود و  فرمانداری تفت آمادگی دارد تا در حوزه ترویج فرهنگ استاندارد باهدف رعایت حقوق شهروندی برنامه‌ای مشترک با اداره کل استاندارد برگزار نماید .

فرماندار شهرستان تفت اظهار داشت: با توجه به شعار سال و لزوم حمایت از کالای ایرانی  اميد است با تلاش سازمان ملي استاندارد ايران، بر كيفيت كالاي ايراني، هرروز بیش‌ازپیش، افزوده شود تا شهروندان  به خريد كالاهاي توليد داخلي ترغیب شوند.

ماجدی مدیرکل استاندارد یزد هم در این جلسه به برنامه‌های این اداره کل در حوزه استاندارد پرداخت و خواستار همکاری متقابل فرماندار تفت با این اداره کل در شهرستان شد.

وی اظهار داشت: این اداره کل آمادگی دارد تا درزمینه های مختلف در تفت فعالیت‌های استاندارد را بسط و گسترش دهد تا از ظرفیت‌های این شهرستان نیز به نحو شایسته استفاده شود.

در پایان ، برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با استاندارد، با همکاری اداره کل استاندارد و اداره صنعت و معدن شهرستان مورد تایید قرار گرفت و بر اساس هماهنگی های صورت گرفته ،این دوره های آموزشی بعد از ماه مبارک رمضان برای اصناف و کسبه شهرستان برگزار خواهد شد.