به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در مراسم تقدیر از عوامل برگزاری انتخابات در فرمانداری این شهرستان گفت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حوزه انتخابیه تفت و میبد رتبه برتر استانی در زمینه مشارکت مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را کسب کرد و در روز برگزاری انتخابات شاهد حضور پر شور مردم در شعب اخذ رأی بودیم.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفت و میبد در کمال آرامش و بدون هیچ‌گونه مشکلی برگزار شد.

وی ادامه داد: این کار بزرگ جز با تلاش و تعامل خوب عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران انتخابات، هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی و حضور پرشور مردم و تمامی عواملی که در انتخابات نقش داشتند، صورت نمی‌گرفت.

نوکار تصریح کرد: آن چیزی که در لحظه‌لحظه برگزاری انتخابات، بیش از هر چیزی به چشم می‌آمد، تلاش‌های تک‌تک عوامل برگزاری در هر جایگاهی که قرار داشتند؛ برای کمک به ستاد انتخابات و درنهایت برگزاری انتخاباتی سالم و به‌دوراز هرگونه شائبه بود.

فرماندار تفت بیان داشت: برنده واقعی این انتخابات مردم ایران اسلامی بودند که با حضور بی‌نظیرشان باعث افزایش اعتبار نظام جمهوری اسلامی شدند.

"علیرضا نوکار" گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه و مشکلات تحریم و مسائل اقتصادی این دوره از انتخابات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و دشمنان این نظام همه تلاش خود را در کم‌رنگ جلوه دادن مشارکت مردم بکار گرفته بودند که خوشبختانه به لطف خداوند شاهد مشارکت قابل‌قبول ملت غیور ایران اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بودیم.