معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان به منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور رئیس دادگستری شهرستان ،معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولین در فرمانداری شهرستان تفت برگزار شد.

 "ناصردهقانی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در این نشست گفت: کمک به نیازمندان هم در فرهنگ ملی ما ارزشمند است و هم جایگاه ویژه‌ای در دین اسلام دارد و بزرگان ما همواره به کمک به دیگران و بی تفاوت نبودن نسبت به درد و رنج انسان‌ها ما را سفارش کرده‌اند.

معاون فرمانداری تفت دعا کردن برای رفع گرفتاری از همه نیازمندان و فقرا را یکی از برکات ماه مبارک رمضان دانست و تصریح کرد: در فرهنگ دینی مردم ایران کمک کردن به نیازمندان و داشتن احساس مسئولیت نسبت به افراد دیگر بسیار توصیه شده است.

وی خواستار حضور پررنگ‌تر واحدهای صنعتی شهرستان تفت در جشن گلریزان شد و ابراز داشت: از همه مدیران سازمان‌های شهرستان تفت تقاضا می‌کنم با کمک گرفتن از خیران و افراد توانمند و واحدهای زیر نظر خود در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم همت کنند.

دهقانی خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های مختلف در شهرستان تفت انتظار داریم که با کمک جامعه هدف خود برای افزایش کمک‌ها اقدام کنند و از همه مردم، اصناف، بازاریان و سرمایه‌گذاران تقاضا داریم که برای ایجاد تحول مثبت در جشن امسال ما را یاری کنند.

15 نفر از اهالی شهرستان تفت با بدهی بالغ بر بیست و چهار میلیارد ریال در حال گذران دوران محکومیت خود در زندان هستند و برای آزادی آنها نیاز به مشارکت خیرین شهرستان است.

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد چهارشنبه 1/03/98 بعد از نماز مغرب و عشا در بوم گردی ناربن تفت برگزار خواهد شد.