فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در ابتدای جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی عمرانی فرمانداری، بخشداران و مدیران دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان برگزارشده بود، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه ارائه گزارشی از مدیران دستگاه‌ها وادارات شهرستان پیرامون جذب اعتبارات پروژه‌های عمرانی استانی و تصمیم پیرامون نحوه هزینه کرد اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی، تخصیص اعتبار پروژه‌های عمرانی شهرستان به‌صورت کامل صورت نگرفته است اما مدیران شهرستان تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات تخصیص داده‌شده به‌کارگیرند.

نوکار در ادامه افزود: انتظار می‌رود مدیران شهرستان پیگیری لازم را برای جذب اعتبارات پروژه‌های عمرانی انجام داده و یکی از ملاک‌های ارزشیابی مدیران دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان جذب به‌موقع اعتبارات استانی است.

در ادامه این جلسه هریک از مدیران دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان به ارائه گزارشی از اعتبارات پروژه‌های عمرانی شهرستان پرداختند و در پایان پیرامون نحوه هزینه کرد اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری تصمیم لازم اتخاذ شد.