معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تفت:

آغاز نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های شهرستان تفت

"ناصر دهقانی تفتی" در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان تفت گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌های شهرستان تفت از امروز آغاز خواهد شد و امیدواریم در بازه زمانی کوتاه نصب این مدل از کارت‌خوان‌ها در نانوایی‌های نقاط شهری و روستایی این شهرستان به اتمام برسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان به ریاست "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری و با حضوربخشداران مرکزی و گاریزات، رئیس و تعدادی از کارکنان بانک سپه و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

"ناصر دهقانی تفتی" در این جلسه گفت: از امروز در راستای اجرای طرح مردمی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و باهدف شفاف‌سازی خرید نان از منظر میزان مصرف و کنترل قیمت، نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند فروش نان در نانوایی‌های شهرستان آغاز خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تفت بابیان اینکه اجرای این طرح هیچ تأثیری در قیمت نان ندارد، افزود: جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌های کشور است و ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت.

دهقانی تفتی ادامه داد: در این طرح هیچ محدودیتی در خرید نان موردنیاز برای مردم وجود ندارد و پس از مجهز شدن تمام نانوایی‌ها به این دستگاه، دریافت یارانه هدفمند از محل پخت نان به نانوایی‌ها پرداخت می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری تفت با اشاره به اینکه در طرح نصب دستگاه‌های کارت‌خوان در نانوایی‌ها مبلغ ۱۵ درصد تشویقی در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: این مبلغ در پایان هرروز پس از فروش نان به‌حساب نانوایان واریز خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در شهرستان تفت با همکاری جهاد کشاورزی،اتحادیه صنف نانوایان و بانک سپه در نانوایی‌ها انجام می‌شود.