به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت از نزدیک و از ساعت پنج صبح پیگیر اعزام کادر اجرایی انتخابات به محل شعب اخذ رأی شد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی با حضور در فرمانداری و دریافت اقلام موردنیاز برای برگزاری انتخابات با همراهی عوامل برگزاری به شعب اخذ رأی در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت اعزام شدند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 7 صبح آغاز و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت و امکان تمدید با نظر وزیر کشور تا ساعت 2 بامداد وجود دارد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت بیان داشت: عوامل 97 شعبه ثابت و سیار در نقاط مختلف شهری و روستایی کار اخذ رأی برای انتخاب سیزدهمین منتخب ریاست جمهوری و 124 عضو شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام خواهد داد.

نوکار در پایان افزود: امیدواریم مردم باشعور و انقلابی شهرستان از آغازین دقایق شروع فرآیند رأی‌گیری تا پایان مهلت قانونی با حضور باشکوه خود رویدادی بی‌نظیر را در تاریخ سیاسی کشور رقم بزنند.