فرماندار شهرستان تفت تأکید کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌شده جهت تمهید مقدمات برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: در سایه تعامل و هم‌افزایی شاهد برگزاری هرچه بهتر انتخابات در این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری انتخابات تمهیدات لازم اندیشیده شده است و با توجه به آغاز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از روز گذشته، تمام مقدمات کار صورت پذیرفته است و در همین راستا فرمانداری آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه را دارد.

وی با اشاره به اهمیت کار متصدیان انتخابات شهرستان آماده‌سازی زمینه برای حضور پور شور و حداکثری مردم در انتخابات و همچنین اجرای دقیق قانون را ازجمله وظایف مجریان انتخابات دانست.

نوکار در ادامه افزود: مجموعه دولت و دستگاه‌های اجرایی تمام امکانات خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و شایسته نظام اسلامی در این شهرستان مهیا و به کار خواهند گرفت و در این راستا مسئولان انتخابات و کارشناسان این حوزه با تمام توان در حال فراهم کردن مقدمات لازم هستند.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان تفت بیان داشت: همه بسترهای لازم برای حضور مردم و مشارکت حداکثری آن‌ها در انتخابات باید مهیا شود چون دشمن به‌طور بی‌سابقه‌ای در حوزههای مختلف ازجمله تبلیغی، تحریمی و اقتصادی ورود کرده است و همه اهتمام خود را به کار گرفته تا مردم در فشار باشند.

وی در پایان با تأکید بر  لزوم تعامل و همکاری اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات اظهار نمود: همه ما وظیفه‌داریم در کنار هم با همکاری و همدلی هرچه بیشتر بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و به‌دوراز حاشیه را آماده کنیم.