فرماندار تفت خواستار شد:

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" در دیدار با جمعی از اصناف و بازاریان شهر تفت اظهار داشت: بزرگ‌ترین رویداد سیاسی پیش روی کشور برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  است و دشمنان در حال تلاش برای مأیوس کردن مردم برای حضور در این صحنه بزرگ هستند.
فرماندار تفت اضافه کرد: حضور حداکثری مردم درصحنه پشتوانه عظیمی برای نظام جمهوری اسلامی و باعث افزایش قدرت و اعتبار نظام در سطح بین‌الملل است.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت بیان داشت: اصناف و بازاریان همیشه در تمامی صحنه‌های انقلاب یار و یاور نظام بوده‌اند و نمونه آن را در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس شاهد بودیم و در حال حاضر حضور درصحنه انتخابات و دعوت از مردم برای مشارکت در این آزمون بزرگ یکی از وظایف مهم اصناف و بازاریان شهرستان تفت است.
وی ادامه داد: اصناف و بازاریان شهرستان تفت به‌طور مستمر در ارتباط با مردم هستند و باید تلاش خود در راستای حضور حداکثری مردم در این آزمون بزرگ را به‌کارگیرند تا با حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود و فشارهای اقتصادی کاهش یابد.
حجت الاسلام گلوردی امام جمعه شهر تفت نیز در این دیدار بازاریان و اصناف را به مشارکت در انتخابات و تلاش برای حضور مردم در این رویداد دعوت نمود.
امام جمعه شهر تفت حضور حداکثری مردم در انتخابات را برای تامین امنیت و نقش بر آب شدن نقشه های دشمنان ضروری دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم در روز جمعه شاهد حضور مردم در این انتخابات باشیم و با انتخاب فرد صالح از بین گزینه های موجود آینده ی درخشانی در کشور رقم خورد.