فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی ادارات مختلف شهرستان با اشاره به در پیش بودن برگزاری بزرگ‌ترین رویداد سیاسی سال خاطرنشان کردد:  امیدواریم با حضور حداکثری مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی زده شود.
فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: همه ما کارگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و باید به سهم خود مردم را به حضور حداکثری تشویق و ترغیب نماییم.
نوکار ادامه داد: مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد و این مشکلات دلایل متعددی دارد اما مردم ما نشان داده‌اند در زمان‌هایی که نیاز به حضورشان در میدان احساس می‌شود، با حضور حداکثری خود شرایط را برای حرکت نظام مهیا می‌نمایند.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان از مسئولان روابط عمومی و رسانه‌های شهرستان خواستار افزایش فعالیت به‌منظور تشویق مردم به مشارکت در انتخابات شد و افزود: ضروری است مسئولان محترم  روابط عمومی ادارات که با اقشار و گروه‌های مختلف در ارتباط هستند بدون هیچ گونه جهت گیری حزبی و جناحی در دو انتخابات پیش رو و  با استفاده از ابزارهای موجود در راستای مشارکت حداکثری مردم فعالیت نمایند.
فرماندار تفت خواستار فعالیت بیشتر روابط عمومی ادارات در راستای انتشار گزارش عملکرد خدمات مختلف دولت در شهرستان شد و بیان داشت: دستگاه‌های شهرستان با اعتبارات محدود در حال فعالیت و خدمات‌رسانی به مردم هستند اما گزارش عملکرد این خدمات به‌خوبی برای مردم تشریح و تبیین نمی‌شود و نیاز است مسئولان روابط عمومی ادارات فعال‌تر از گذشته در این زمینه اقدام نمایند.
نوکار روابط عمومی ادارات را بازوی اصلی ادارات در بحث اطلاع‌رسانی دانست وعنوان نمود ارائه گزارش خدمات صورت گرفته توسط دستگاه‌های مختلف شهرستان و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مطرح‌شده در رسانه‌ها دو وظیفه اصلی روابط عمومی‌ها است و باید در این زمینه ها شاهد اقدامات مناسبی باشیم.
"محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این جلسه با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در جامعه خاطرنشان کرد: در این شرایط کرونایی امکان برگزاری گردهمایی‌های سیاسی، دور همی های دانشجویی و فعالیت گسترده ستادهای انتخاباتی امکان‌پذیر نیست و رسانه‌ها و مسئولان روابط عمومی ادارات باید از همه ابزارهای موجود در راستای مشارکت حداکثری گام بردارند.
نعمتی خواستار هماهنگی بیشتر مسئولان روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه شهرستان شد و بیان داشت: انعکاس اخبار مشکلات در شهرستان به‌گونه‌ای باشد که باعث دلسردی مردم نشود و از خدمات صورت گرفته توسط دولت نیز اطلاع‌رسانی کافی صورت گیرد.
در ابتدای این نشست مسئولان روابط عمومی ادارات مختلف و صاحبان رسانه‌های مجوز دار پیشنهاد‌های خود در راستای فعالیت در زمینه دعوت مردم به مشارکت حداکثری و ارتباط بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها را بیان نمودند.