فرماندار تفت خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "علیرضا نوکار" از ثبت‌نام هشت داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه تفت و میبد تا پایان روز سوم مهلت قانونی خبر داد و اظهار داشت: تمام ثبت‌نام کنندگان در این حوزه انتخابیه مرد می‌باشند و از این تعداد شش نفر در محل ستاد انتخابات شهرستان تفت و دو نفر نیز از ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام نموده‌اند.

وی ادامه داد: از هشت نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم ثبت نامی حوزه انتخابیه تفت و میبد دو نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا و مابقی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند .

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به مهلت قانونی برای ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: داوطلبان نمايندگي در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي می‌توانند تا شانزدهم آذرماه از ساعت هشت صبح الي هجده عصر با مراجعه به فرمانداري تفت نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند.

نوکار خاطرنشان کرد: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد تنها در فرمانداری شهرستان تفت و وزارت کشور امکان ثبت‌نام رادارند و داوطلبان خارج از کشور نیز می‌توانند به نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

يادآور می‌شود یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در دوم اسفندماه سال جاري برگزار خواهد شد.