رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت:

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" پیرامون ثبت‌نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی مناطق روستایی این شهرستان خاطرنشان کرد: تا پایان ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی 637 داوطلب شامل 592 مرد و 45 زن برای عضویت در شورای اسلامی روستاهای این شهرستان ثبت‌نام نهایی کرده‌اند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: بخش مرکزی تفت دارای 64 شورای اسلامی روستایی است که برای عضویت در آن تاکنون 339 داوطلب شامل 321 مرد و 18 زن ثبت‌نام نموده‌اند.

وی ادامه داد: بخش نیر دارای 32 شورای اسلامی روستایی است که برای عضویت در این شوراها تاکنون 182 داوطلب شامل 174 مرد و 8 زن داوطلب شده‌اند.

نوکار از ثبت‌نام 116 داوطلب برای عضویت در 25 شورای اسلامی بخش گاریزات خبر داد و افزود: 97 داوطلب مرد و 19 داوطلب زن برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای بخش گاریزات ثبت‌نام نموده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت با اشاره به حدنصاب نرسیدن تعدادی از شوراهای اسلامی روستایی این شهرستان تا پایان روز ششم ثبت‌نام بیان داشت: درصورتی‌که تعداد داوطلب شوراهای اسلامی در یک روستا به حدنصاب نرسد شورای اسلامی آن روستا منحل و توسعه و پیشرفت آن روستا در چهار سال آینده با چالش جدی روبرو خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت با دعوت از همه جامعه توانمند روستایی شهرستان برای ثبت‌نام در این رویداد ملی خاطرنشان کرد: همه افرادی که دل در گروی آبادی و توسعه روستاهای خود رادارند می‌توانند فردا با حضور در فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان و دفاتر پیشخوان دولت یا با استفاده از اپلیکشین موبایلی و کامپیوتری در این رویداد ملی و بزرگ اقدام به ثبت‌نام نمایند.

لازم به ذکر است شهرستان تفت با دارا بودن بیش از یک‌سوم روستاهای استان دارای 121 شورای اسلامی روستایی است.