رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت:

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" پیرامون ثبت‌نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی مناطق روستایی این شهرستان خاطرنشان کرد: با پایان یافتن مهلت ثبت نام 982 داوطلب برای عضویت در 121 شورای اسلامی روستایی شهرستان اقدام به ثبت نام نموده که از این تعداد 887 نفر مرد و 95 نفر زن بودند.
فرماندار شهرستان تفت از افزایش مشارکت سی درصدی ثبت نام نسبت به دوره پیش در بخش مرکزی تفت خبر داد و بیان داشت: 559 داوطلب شامل 510 مرد و 49 زن برای عضویت در 64 شورای اسلامی روستایی این بخش اقدام به ثبت نام نمودند که افزایش مشارکت هفت برابری بانوان برای ثبت نام نسبت به دوره قبل از آمار قابل توجه این مرحله از ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در بخش مرکزی است.
وی ادامه داد: بخش نیر دارای 32 شورای اسلامی روستایی است که برای عضویت در این شوراها 247 داوطلب شامل 237 مرد و 10 زن داوطلب شده‌اند که شاهد افزایش 25 درصدی ثبت نام کنندگان نسبت به ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی بوده ایم.
نوکار از ثبت نام 176 داوطلب برای عضویت در 25 شورای اسلامی بخش گاریزات خبر داد و افزود: در ثبت نام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در بخش گاریزات با افزایش 25 درصدی ثبت نام کنندگان نسبت به دوره پیش روبرو بودیم و 140 داوطلب مرد و 36 داوطلب زن برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای بخش گاریزات ثبت نام کردند.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت استقبال متقاضیان برای عضویت در شوراهای روستایی این شهرستان را کم نظیر دانست و اظهار امیدواری کرد با حضور گسترده مردم در انتخابات این رویداد مهم سیاسی به خوبی در نقاط شهری و روستایی برگزار و منتخبانی توانمند برای عضویت در 121 شورای اسلامی روستایی و 3 شورای اسلامی شهری شهرستان توسط مردم آگاه و با دانش شهرستان انتخاب شوند.