به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در آستانه شروع ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی "علیرضا نوکار" فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت با اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان شهر تفت و بخش‌های نیر و گاریزات دیدار و گفت‌وگو کرد.
"علیرضا نوکار" در این دیدار گفت: امیدواریم با یاری خداوند متعال امسال هم مثل سال‌های گذشته  با همدلی و همکاری بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت شورای نگهبان در شهرستان تفت بتوانیم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را با حفظ و صیانت از آرای مردم باشکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار کنیم.
فرماندار شهرستان تفت اصل فعالیت اعضای دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان را بسیار ظریف و تأثیر گذار ذکر کرد و افزود: تلاش همه متصدیان امر انتخابات باید این باشد که انتخاباتی سالم و بی‌نقص برگزارشده و حضور عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در کنار هم مایه دلگرمی و اطمینان مردم شود.
نوکار ادامه داد: اجرای قانون، بی‌طرفی، شفافیت و فراهم‌سازی زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی از مهم‌ترین عواملی است که باید همه در فرایند برگزاری انتخابات سرلوحه کار خود قرار دهند و در هرچه بهتر برگزار شدن آن تلاش نمایند.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح نمود: در انتخابات پیش رو انشا الله با همدلی و وفاق  بین هیئت‌های اجرایی و  هیئت‌های نظارت ،شاهد حضور هرچه بیشتر مردم و برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم  باشیم.
در ادامه این دیدار اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان به بیان نقطه نظرات و مسائل و مشکلات پیش روی این هیئت در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداختند و پیگیری فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات برای رفع آن را خواستار شدند.