فرماندار شهرستان تفت خواستار شد:
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"حجت‌الاسلام سید محمد سرمه چشم" امام‌جمعه تفت در ابتدای نشست شورای اداری شهرستان تفت با اشاره به آیات و احادیث گفت: برای موفقیت در کارها خداوند باید توفیق دهد و این توفیق مبحثی اجتماعی و نیاز روز است.
امام‌جمعه تفت راه‌های جلب توفیق الهی را نیت خیر، استعانت از خداوند و عدم تضییع بیت‌المال و حقوق مردم عنوان کرد و اظهار داشت: رعایت حقوق بیت‌المال نباید فدای روابط شود و حتی اگر نزدیکانتان هم خواستند حقی را جابه‌جا کنید، از انجام آن خودداری نمایید.
"علیرضا نوکار"در این جلسه یکی از مهم‌ترین اتفاقات چند هفته اخیر در شهرستان تفت را آغاز عملیات اجرایی آب‌رسانی به روستاهای شهرستان با حضور وزیر نیرو و با دستور ریاست محترم جمهور دانست و اظهار داشت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط با پیمانکار پروژه، موانع و مشکلات پیش روی اجرای آن رفع شود تا شاهد بهره‌برداری از این پروژه در زمان معین باشیم.
فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: بعضی از تصمیمات ادارات شهرستان نیازمند کار کارشناسی بیشتری است تا از بروز تنش‌های منطقه‌ای در این شهرستان جلوگیری شود و همچنین لازم است قبل از اجرایی شدن این‌گونه تصمیم‌ها مدیریت شهرستان از جزئیات اجرای آن باخبر باشد.
نوکار به ملاک‌های ارزیابی مدیران شهرستان تفت پرداخت و تصریح نمود: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به مردم  ، اجرای دقیق مصوبات، حضور به موقع مدیران و کارکنان  در محل کار و جذب به‌موقع اعتبارات و پیگیری اجرای پروژه ها در زمان مقرر بخشی از ملاک‌های ارزیابی مدیران شهرستان هستند.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان با انتقاد از ارائه آمار و گزارش‌ها متناقض توسط برخی ادارات در جلسات بیان نمود: مشاهده‌شده آمار و گزارش‌ها ارائه‌شده توسط برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با واقعیت موجود تناقض دارد و لازم است در ارائه آمار و گزارش‌ها دقت و حساسیت بیشتری برای اطمینان از صحت آنان صورت گیرد و هماهنگی لازم بین دستگاهی نیز انجام شود.
فرماندار تفت بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جلساتی برای رفع مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود و مواردی برای رفع مشکلات موجود مصوب می‌شود انتظار می‌رود مصوبات این‌گونه جلسات با جدیت عملیاتی و گام‌های لازم توسط مدیران در راستای کاهش مشکلات در این نقاط برداشته شود.
"ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت با اشاره به برگزاری مناسب مانور زلزله در تعدادی از مدارس این شهرستان اظهار داشت: با همکاری مناسب و قابل‌تقدیر دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و امنیتی مانور زلزله در تعدادی از مدارس شهرستان برگزار شد و قبل از برگزاری مانور نیز دوره‌های آموزشی در راستای کاهش آثار مخرب زلزله در مدارس شهرستان برگزار شد. 
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری خواستار آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان برای مقابله با خطرات احتمالی شد و اظهار داشت: با پیش‌بینی‌های هواشناسی صورت گرفته در سال آبی جاری شاهد بارندگی‌های فرانرمال در مناطق مختلف کشور خواهیم بود و انتظارمی رود مدیران دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان در مواقع بحرانی در دسترس بوده و آمادگی لازم در آن دستگاه برای مقابله با خطرات احتمالی وجود داشته باشد تا در زمان وقوع بحران مسائل به‌خوبی مدیریت و کنترل شود.
"محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری به شروع ثبت‌نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تاریخ دهم آذرماه اشاره و اظهار داشت: برگزاری انتخابات در ایران یادگار معمار و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است و از اولین اقدامات امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات بود و بعدازآن نیز شاهد برگزاری انتخابات مختلف در سطح کشور هستیم.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت ادامه داد: همه تمهیدات لازم برای شروع فرآیند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات شهرستان اتخاذشده و امیدواریم از روز دهم آذرماه شاهد استقبال افراد و شخصیت‌ها برای ثبت‌نام در این انتخابات باشیم.
نعمتی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان تفت در همه مراحل انقلاب پشتیبان نظام بوده‌اند و اطمینان داریم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز مردم شهرستان حضور پر شوری خواهند داشت.

وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم دستگاه‌های ذی‌ربط در امر انتخابات، تمام تلاش خود برای برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌کارگیرند و در این راستا رعایت قانون و مقررات و رعایت حقوق شهروندی افراد ضروری است.