فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت؛ جلسه کمیته بهداشت ستاد انتخابات شهرستان تفت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در فرمانداری با دستور کار اتخاذ آخرین تدابیر در راستای برگزاری انتخابات باشکوه توأم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در این جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای برگزاری باشکوه انتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: سعی شده در انتخاب شعب و ملزومات هر شعبه دستورالعمل و ملزومات بهداشتی گنجانده شود و نمایندگان فرماندار نیز در چینش صندوق اخذ رأی، محل نوشتن رأی و نشستن اعضای شعبه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در نظر خواهند گرفت.

فرماندار تفت به تدابیر اتخاذشده در راستای رأی‌گیری از بیماران بیان داشت: صندوق سیار مستقر در فرمانداری آمادگی لازم برای اخذ رأی از بیماران را دارا است و متقاضیان می‌توانند با تماس با شماره 31119609 درخواست حضور صندوق سیار در منازل خود را بیان نمایند تا با انجام هماهنگی لازم ؛ فرآیند اخذ رأی از آن‌ها صورت گیرد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت ادامه داد: پیش‌بینی لازم صورت گرفته است تا شعبی که در دوره‌های پیشین انتخابات شاهد حضور رأی‌دهنده بیشتری بوده نظارت بیشتری به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط ناظرین بهداشتی و نمایندگان فرماندار صورت گیرد.

در ابتدای این جلسه "سید محمود واعظ پور" مسئول کمیته بهداشت ستاد انتخابات شهرستان گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته توسط عوامل بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مراحل فرآیند انتخابات و برنامه‌های این کمیته را در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز 28 خردادماه را ارائه داد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 28 خردادماه هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان تفت برگزار و 97 شعبه ثابت و سیار در نقاط شهری و روستایی کار اخذ رأی از مراجعه‌کنندگان را انجام خواهند داد.