به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

دیدار مسئولان شهرستان تفت با خانواده معظم شهدا

به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، امام‌جمعه بخش گاریزات، فرماندار شهرستان تفت، بخشدار گاریزات و جمعی از مسئولان شهرستان تفت با حضور در بخش گاریزات با خانواده چند تن از شهدای این بخش دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در اولین روز هفته بزرگداشت دفاع مقدس، "حجت‌الاسلام علی عسکری وزیری"امام‌جمعه گاریزات و کهدوئیه، "علیرضا نوکار"فرماندار شهرستان تفت، "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات و جمعی از مسئولان این شهرستان با خانواده‌های "شهید شعبانعلی زارع گاریزی"،"شهید علی دهقان باغی"،"شهید سید احمد حسینی منصوری"، "شهید اصغر دهقان نجم‌آبادی" و "شهید احمدعلی زارع محمودآبادی" از شهدای بخش گاریزات این شهرستان دیدار کردند.

شهید "اصغر دهقان نجم‌آبادی" در اولین روز خردادماه 1348 در شهر بخ متولد شد وی چندی بعد از اتمام جنگ تحمیلی در تاریخ 30 آبان ماه 1367 هنگام درگیری با اشرار و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید "سید احمد حسینی منصوری" در تاریخ 25 شهریورماه 1349 در روستای منصوری از توابع بخش گاریزات به دنیا آمد و در سال 1366 از طرف مدرسه به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و در عملیات بیت‌المقدس 4 مرحله 2 در تاریخ دهم فروردین 1367 مفقودالاثر گردید.

شهید "علی دهقان باغی" در تاریخ اول مردادماه 1347 در روستای محمودآباد بخش گاریزات دیده به جهان گشود وی در سومین دفعه‌ای که به جبهه اعزام‌شده بود در عملیات کربلای 5 و در تاریخ چهارم اردیبهشت‌ماه 1366 در منطقه شلمچه مفقود شد و پیکر این شهید در تاریخ چهارم اردیبهشت‌ماه 1374 به زادگاه خود بازگشت.

شهید "شعبانعلی زارع گاریزی " در مهرماه 1342 در شهر بخ متولد شد وی برای گذران دوران خدمت خود به منطقه کردستان اعزام شد و در تاریخ 30 شهریورماه 1363 هنگام رانندگی و حمل مجروح به ضرب گلوله از جانب ضد انقلابیون به شهادت رسید.

شهید "احمدعلی زارع محمودآبادی" در تاریخ 20 فروردین‌ماه 1339 در تهران دیده به جهان گشود؛ وی در تاریخ سیزدهم خردادماه 1360 در منطقه کرخه نور به دلیل اصابت ترکش گلوله به شهادت رسید.

لازم به ذکر است هم‌زمان با این مراسم گروه‌هایی دیگری نیز با حضور در منازل شهدای دیگر بخش گاریزات با خانواده شهدای این بخش دیدار و یاد و خاطر دلاوری‌های آنان را گرامی داشتند و از صبر و استقامت خانواده‌های شهدای این بخش تجلیل نمودند.