آغاز به کار دفتر بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) در شهرستان تفت

در مراسمی با حضور امام‌جمعه تفت، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان تفت، مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) استان و جمعی از مسئولان؛ دفتر بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) در شهرستان تفت آغاز به کارکرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت در این مراسم با تبریک آغاز به کار این دفتر در ایام دهه امامت و ولایت افزود: در موضوع غدیر خم پیامبر اکرم(ص) تمام حجت‌ها را تمام کرد ویکی از موضوع‌های مهم مطرح‌شده در خطبه غدیر بحث حضرت بقیه‌الله و مهدویت است.

وی ادامه داد: در روز غدیر خم که پیامبر اکرم (ص) ؛ حضرت علی (ع) را به‌عنوان جانشین معرفی می‌کند امام زمان(عج) را نیز معرفی و 6 خصوصیت برای ایشان عنوان می‌کند.

امام‌جمعه شهر تفت با یادآور شدن وظیفه ما در قبال امام زمان(عج) افزود: همه ما دم از امام زمان می‌زنیم و می‌گوییم منتظر امام زمانیم، پس باید طوری رفتار کنیم که وقتی امام زمان بیایند به خانه ما وارد شوند، زندگی‌مان حلال ، حق‌الناس برایمان مهم و به دستورات الهی توجه کنیم.

حجت‌الاسلام گلوردی خاطرنشان کرد:ما اگر خودمان را اصلاح کنیم امام زمان هم می‌آید و  اولین مقدمه عشق بیشتر به امام زمان این است که خودمان را اصلاح کنیم.

در ادامه جلسه "محمود رستگاری" مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان یزد به معرفی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) پرداخت: هدف از تشکیل بنیاد در بدو تأسیس تا به امروز آشنا ساختن جامعه به‌ویژه نسل جوان با مباحث مهدوی و مقابله با تفکرات و حرکت‌های انحرافی است.

مدیر بنیاد استان با تشریح برنامه‌های بنیاد افزود: عمده نیروهای همکار با بنیاد، کانون‌های مهدویت دانشجویی، رابطین مهدویت مدارس، گروه‌های مهدی یاور دانش‌آموزی، کانون‌های فرهنگی فعال مهدوی، خدام افتخاری مسجد مقدس جمکران و دیگر تشکل‌ها و گروه‌های مهدوی هستند.

رستگاری اشاره کرد: در بنیاد سه زمینه بسیار اهمیت دارد که بحث آموزش، کار فرهنگی و نظارت بر فعالیت‌های مهدوی را شامل می‌شود.

در پایان این مسئولیت با اهدای حکم "محمدحسین دهقانپور " به‌عنوان مسئول بنیاد مهدی موعود (عج) در شهرستان تفت معرفی شد.