فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، "علیرضا نوکار" در این نشست با تقدیر از کادر بهداشت و درمان و اعضای ستاد مقابله با ویروس کرونا این شهرستان خاطر نشان کرد: با تلاش شبانه روزی عوامل کادر بهداشت و درمان و اجرای مناسب طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی پیک سوم این ویروس در این شهرستان مهار شده است.
فرماندار شهرستان تفت به اهمیت اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و بیان داشت: امیدواریم با اجرای مطلوب این طرح و همکاری مناسب مردم با عوامل اجرایی آن از شیوع موج جدید ویروس کرونا در نقاط شهری و روستایی شهرستان جلوگیری شود.
نوکار خواستار همکاری کامل ادارات و دستگاه های شهرستان با عوامل اجرایی این طرح شد و تصریح نمود: همکاری ادارات و دستگاه های شهرستان با عوامل اجرایی این طرح به اجرای مطلوب آن کمک خواهد کرد و هدف این طرح که حفظ سلامت و تندرستی مردم و جلوگیری از شیوع مجدد پیک جدید ویروس کرونا را عملی خواهد نمود.
فرماندار تفت نقش اطلاع رسانی برای آگاهی مردم از چگونگی اجرای این طرح را حایز اهمیت دانست و گفت: امیدواریم با همکاری رسانه ها وادارات و دستگاه های فعال در این زمینه و استفاده مطلوب از همه ابزار های اطلاع رسانی شیوه و فواید اجرای این طرح برای مردم اطلاع رسانی شود که آگاهی مردم از این طرح باعث همکاری تنگاتنگ مردم با عوامل اجرایی آن خواهد شد.
در ابتدای این طرح "سید مصطفی آقایی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،"سید محمود واعظ پور" سرپرست شبکه بهداشت و درمان و" محمدرضا میرشمسی" سرپرست مرکز بهداشت شهرستان تفت گزارشی از اقدامات صورت گرفته از اجرای این طرح در مناطق روستایی و برنامه ریزی صورت گرفته برای اجرای آن را در شهر تفت ارائه نمودند.
لازم به ذکر است طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی چهارشنبه هفدهم دیماه با حضور خانواده شهید قربانی از شهدای سانحه هوایی هواپیمایی اوکراین در محله سکونت این شهید در شهر تفت آغاز خواهد شد.