فرماندار تفت:

آغاز عملیات اجرایی ابر پروژه آب‌رسانی به استان یزد هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان

فرماندار شهرستان تفت در جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان گفت: در روزهای پایانی هفته با سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان یزد عملیات عمرانی پروژه بزرگ آب‌رسانی از دریا به استان یزد آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت در جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان بیان داشت: هزینه در آموزش‌وپرورش، سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است و دولت‌مردان باید توجه ویژه به آموزش‌وپرورش را در دستور کار قرار دهند.

امام‌جمعه تفت گفت: برای اینکه نسل آینده پای انقلاب بایستد نیاز است دو کار در دستور کار قرار گیرد که اولین مورد آن انتخاب و گزینش معلمان انقلابی و فرهیخته است.

وی افزود: دومین موضوعی که باید در تربیت نسل انقلابی در دستور کار قرار گیرد، آموختن محتوای مناسب به دانش آموزان است.

حجت‌الاسلام گلوردی خاطرنشان کرد: تلاش برای اجرای سند 2030 و حذف درس شهید فهمیده از کتاب‌های درسی از اشتباهات بزرگی بود که در دولت گذشته اتفاق افتاد و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری باید اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی گنجانده شود.

امام‌جمعه تفت به اهمیت موضوع دشمن‌شناسی اشاره و تصریح نمود: دشمن‌شناسی برای نسل آینده از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمن در حال سرمایه‌گذاری بر روی نسل آینده در کشور است و آموزش‌وپرورش تکلیف سنگینی در تربیت دانش آموزان بر عهده دارد.

"محمد دهشیری" نیز در این جلسه با اشاره به میزبانی شایسته دانش آموزان از شهدای گمنام در مدارس خاطرنشان کرد: با حضور شهدای گمنام در مدارس و استقبال دانش آموزان از این شهدای خوش‌نام، دانش آموزان بیشتر با موضوع ایثار و شهادت و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی ایران آشنا شدند.

فرماندار شهرستان تفت به سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت در روزهای 22 و 23 دی‌ماه به استان یزد اشاره و خاطرنشان کرد: با حضور رئیس‌جمهور و هیئت دولت در استان یزد شاهد آغاز بزرگ‌ترین پروژه عمرانی استان یزد، آب‌رسانی از دریا به استان خواهیم بود که این آب به همه شهرستان‌های استان تخصیص خواهد یافت.

وی بابیان اینکه این خط آبی به طول بیش از ۷۳۰ کیلومتر و قطر ۲ متر، ظرفیت انتقال ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب را دارد، اظهار داشت: دولت برای اجرای این طرح در افق سه‌ساله تا سقف 150 هزار میلیارد تومان اعتبار از محل حقوق دولتی معادن را تمهید کرده است.

فرماندار تفت افزود: حضور پرشور مردم در مراسم سخنرانی عمومی رئیس‌جمهور در حسینیه امیرچقماق یزد  تصویر باشکوهی از  وحدت، همدلی و قدرشناسی یزدی‌ها را در سطح ملی و بین‌المللی به نمایش گذاشته خواهد شد و لبیکی دیگر به‌نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

دهشیری ولایت مداری را مهم‌ترین افتخار دولت سیزدهم دانست و گفت: امیدواریم مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان تفت همانند سایر نقاط استان در شرایط حساسی که دشمنان در حال تفرقه‌افکنی و دشمن افروزی در کشور هستند با حضور پرشور خود در مراسم سخنرانی عمومی رئیس‌جمهور محترم، آرامش را به کشور هدیه نمایند.

تعیین تکلیف مجتمع آموزشی گلشن تفت، ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در شورای پشتیبانی سوادآموزی، ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های چمن مصنوعی در مدارس از دستور کار های این جلسه از شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت بود.