به مناسبت هفته دولت؛

آغاز عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت "شهید محمدرضا در علی" در روستای اسلامیه

در مراسمی با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،  امام‌جمعه تفت، فرماندار تفت و جمعی از مسئولان عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت "شهید محمدرضا در علی" در روستای اسلامیه به دست پدر این شهید آغاز شد.

به گزارش دبیرخانه بزرگداشت ستاد هفته دولت شهرستان تفت؛ در مراسمی با حضور "سید جلیل میر محمدی"نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی،"محمدجواد ابوالحسینی"معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت، "محمد دهشیری"فرماندار تفت و جمعی از مسئولان عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت "شهید محمدرضا در علی" در روستای اسلامیه به دست پدر این شهید آغاز شد.

"محمدجواد ابوالحسینی" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در این مراسم با تقدیر از نیت خیر پدر شهید در علی بیان داشت: اقدامات خوبی در حوزه تأمین زیرساخت‌ها در مقوله بهداشت و درمان در شهرستان تفت صورت گرفته است و امیدواریم مسیر خدمت در این حوزه ادامه‌دار باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد خواستار برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی یزد برای تأمین کادر مجرب برای این مرکز شد و افزود: لازم است دانشگاه علوم پزشکی از هم‌اکنون برنامه‌ریزی لازم برای تأمین کادر بهداشتی و درمانی مجرب برای این مرکز را در دستور کار قرار دهد تا با تکمیل این مرکز؛ خدمات بهداشتی مورد تقاضای خیر محترم به مراجعه‌کنندگان ارائه شود.

ابوالحسینی به اقدامات خوب‌صورت گرفته در روستای اسلامیه و دهستان پیشکوه بخش مرکزی تفت اشاره و افزود: چندی پیش نیز سالن ورزشی و چمن مصنوعی این روستا با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید که این اقدامات با همکاری خیرین محترم و منابع اعتباری دولتی صورت گرفته که این امیدواریم این مسیر ادامه‌دار باشد.

لازم به ذکر است معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی هنگام ورود به روستای اسلامیه برای آغاز عملیات عمرانی این پروژه در گلزار شهدای این روستا حضور یافته و مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کردند.