فرماندار تفت:

آغاز عملیات اجرایی میدان شهید سلیمانی در آینده‌ی نزدیک

فرماندار شهرستان تفت گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و بر اساس مصوبات شورای ترافیک شهرستان و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر تفت عملیات اجرایی میدان شهید سلیمانی در آینده‌ی نزدیک مجدد آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "وحید شاهدی باغ خندان" و "محمدعلی اسمعیلی تفتی"شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تفت و "محمدرضا عظیمی زاده"مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان از محل احداث میدان شهید سلیمانی در ورودی شهر تفت بازدید کردند.

در این بازدید هماهنگی لازم پیرامون اجرای این پروژه توسط سازمان همیاری شهرداری استان یزد بحث و تبادل‌نظر و تصمیماتی در این رابطه اتخاذ شد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و بر اساس مصوبات شورای ترافیک شهرستان و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر تفت عملیات اجرایی میدان شهید سلیمانی در آینده‌ی نزدیک مجدد آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش پلیس راهنمایی شهرستان تفت یکی از مسیرهای پرحادثه این شهرستان؛ بلوار آیت‌الله حسنعلی از ورودی روستای مبارکه تا ورودی شهرک صنعتی شماره یک تفت است که 8 تصادف منجر به فوت در 4 سال گذشته از مجموع 13 تصادف منجر به فوت شهرستان در این بلوار اتفاق افتاده است.