توسط استاندار یزد و در جریان سفر به تفت صورت گرفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی به‌منظور آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه، به شهرستان تفت سفر کرد.
استاندار یزد در حاشیه سفر به شهرستان تفت که با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه تفت، فرماندار تفت و جمعی از مسئولین استانی و محلی صورت گرفت، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی میدان سردار شهید؛ حاج قاسم سلیمانی، در ابتدای ورودی شهر تفت گفت: این پروژه کمک شایانی به کنترل ترافیک و کاهش تلفات جاده‌ای این منطقه حادثه‌خیز خواهد کرد.
وی با اشاره به پروژه‌های آب‌رسانی به مناطق مختلف روستایی استان گفت: یکی از پروژه‌هایی که در شهرستان تفت آغاز شد، پروژه آب‌رسانی به روستای سیف‌الدین تفت بود که علاوه بر تأمین آب شرب، زمینه‌های توسعه اقتصادی روستا از طریق ایجاد دام‌پروری و گلخانه را فراهم می‌کند.
وی گفت: کلنگ بوستان سانیج به مساحت 6500 هکتار، برنامه بعدی سفر به شهرستان تفت بود.
استاندار در انتها با اشاره به آغاز عملیات اجرایی یکی از پروژه‌های مورد مطالبه مردم منطقه و استان گفت: عملیات اجرایی باند دوم قطعه اول جاده تفت - ده بالا بااعتبار 170 میلیارد ریال آغاز شد.
شایان‌ذکر است، استاندار در ابتدای سفر خود، به دیدار امام‌جمعه تفت رفت و در خصوص مباحث مختلف این شهرستان گفتگو و تبادل‌نظر صورت گرفت.