به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، آغاز عملیات عمرانی میدان حاج قاسم سلیمانی در شهر تفت با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار تفت، "وحید فتوحی" شهردار تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در آیین آغاز عملیات عمرانی این پروژه گفت: بر اساس گزارش پلیس راهنمایی شهرستان تفت یکی از مسیرهای پرحادثه این شهرستان؛ بلوار آیت‌الله حسنعلی از ورودی روستای مبارکه تا ورودی شهرک صنعتی شماره یک تفت است که 8 تصادف منجر به فوت در 4 سال گذشته از مجموع 13 تصادف منجر به فوت شهرستان در این بلوار اتفاق افتاده است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانی و برگزاری جلسات استانی و شهرستانی شورای ترافیک؛ این پروژه مصوب و امروز عملیات عمرانی آن آغاز شد.

لازم به ذکر است این پروژه شامل زیرسازی، جدول‌گذاری، آسفالت، فضای سبز و روشنایی است و مبلغ اجرای این پروژه 20 میلیارد ریال برآورده است.