آغاز عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ورودی تفت از نیمه فرودین ماه

در نشستی با حضور فرماندار شهرستان تفت، مدیر شرکت توسعه و زیرساخت راه‌ها حوزه یزد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ، هماهنگی لازم برای شروع پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ورودی تفت از نیمه فروردین‌ماه سال آتی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد دهشیری" در نشست هماهنگی برای اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ورودی شهر تفت بیان داشت: اجرای این پروژه، مطالبه‌ی عمومی مردم شده است و هدف از این نشست هماهنگی با دستگاه‌های خدمات رسان در راستای همکاری با پیمانکار پروژه برای فراهم نمودن زمینه برای شروع عملیات عمرانی است.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: پیگیری‌های لازم در سطح ملی و استانی برای شروع اجرای پروژه صورت گرفته است و پیش‌بینی می‌شود بعد از فراهم نمودن شرایط توسط دستگاه‌های ذی‌ربط به‌ویژه دستگاه‌های خدمات رسان عملیات عمرانی این پروژه تا نیمه فرودین ماه سال آتی آغاز شود.

دهشیری با اشاره به انتخاب پیمانکار این پروژه عنوان نمود: پیمانکار این پروژه توانایی اجرای این پروژه در بازه زمانی کوتاه را دارد و امیدواریم با اجرای این پروژه‌ی مهم، این منطقه در ورودی تفت که شاهد بروز تصادفات ناگواری در آن بوده‌ایم، ایمن شود.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت ادامه داد: امیدواریم بعد از شروع اجرای این پروژه، آغاز عملیات تقاطع ورودی به جاده دهستان شیرکوه (ده بالا و طزرجان) را نیز شاهد باشیم.

در ادامه این جلسه هماهنگی لازم برای همکاری ادارات و دستگاه‌ها با پیمانکار این پروژه  در راستای جابه‌جایی تأسیسات و فراهم نمودن شرایط برای اجرای این پروژه صورت گرفت.