آغاز مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در شهرستان تفت

مراسم افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در شهرستان تفت با حضور فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مجموعه چمن مصنوعی شهید طباطبایی روستای اسلامیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ مراسم افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در شهرستان تفت با حضور "محمد دهشیری"فرماندار شهرستان تفت، "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری،"مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت و رئیس هیئت روستایی و عشایری شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مجموعه چمن مصنوعی شهید طباطبایی روستای اسلامیه برگزار شد.

در این دوره از مسابقات از ۲۹۱ تیم شرکت‌کننده مقدماتی تعداد ۲۴۲ تیم که ۱۶۲ تیم آقایان و ۸۰ تیم بانوان با تکمیل مدارک در این دوره از مسابقات شرکت نموده‌اند.

این دوره از مسابقات در ۳۰ گروه ۵ تیمی و ۳ گروه ۴ تیمی در رده آقایان و در ۲۰ گروه ۴ تیمی در رده بانوان و در ده زمین ورزشی در روستاهای اسلامیه، صادق‌آباد، علی‌آباد، نصرآباد، دهشیر، قرق، نیر، زردین، سخوید و کهدوئیه برگزار خواهد شد.

پس از برگزاری مرحله مقدماتی از هر گروه یک تیم به مرحله بعد بر اساس بالاترین امتیاز صعود و برای آقایان در ۸ گروه ۴ تیمی و بانوان ۴ گروه ۵ تیمی به رقابت خواهند پرداخت و در هر گروه یک تیم بر اساس بالاترین امتیاز در مرحله سوم مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

در مرحله چهارم و پنجم مسابقات یک تیم آقایان و یک تیم بانوان به‌عنوان تیم شهرستان تفت به استان معرفی می‌گردد.