با حضور اعضای شورای اداری شهرستان تفت؛

آغاز کارگاه‌های آموزشی با عنوان " تفت من جوان بمان"

کارگاه‌های آموزشی با عنوان "تفت من جوان بمان" با موضوع سبک زندگی اسلامی درزمینه فرزند آوری با حضور اعضای شورای اداری شهرستان تفت و با تدریس "حجت‌الاسلام محمود شفیعی" از اساتید حوزه و دانشگاه در فرمانداری تفت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت در جمع اعضای شورای اداری شهرستان تفت با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: مردم باوجود تمام مشکلات در کشور بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حماسه ای درخشان را رقم زدند.

امام‌جمعه تفت بیان داشت: در همه شهرهای کشور راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد و در شهر تفت نیز آمار حاضران در راهپیمایی نسبت به سال 98 و قبل از شیوع کرونا دو برابر برآورد شده است.

حجت‌الاسلام گلوردی تصریح نمود: انتظار می‌رود همه مسئولان در شهرستان تمام تلاش خود را در زمینه رفع مسائل و مشکلات موجود در جامعه به‌کارگیرند.

امام‌جمعه تفت بیان داشت: موضوع جمعیت از اهمیت بالایی برخوردار است و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بار ها در سخنرانی‌های خود به اهمیت موضوع جمعیت اشاره نموده‌اند و امیدواریم برگزاری این کارگروها در سطح شهرستان ادامه یابد.

"محمدکاظم خانی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت نیز در این نشست به اهمیت موضوع جوانی جمعیت در دولت سیزدهم اشاره و افزود: یکی از مباحثی که به‌طورجدی در دولت سیزدهم دنبال می‌شود، موضوع جوانی جمعیت و فرزند آوری است که با تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت و برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی مباحث مرتبط با موضوع فرزند آوری دنبال می‌شود.

معاون فرماندار تفت ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان تفت، دومین شهرستان سالمند در کشور است موضوع جوانی جمعیت در این شهرستان از اهمیت بالاتری برخوردار است و این دومین جلسه شورای اداری در شهرستان تفت است که دستور کار اصلی آن موضوع جوانی جمعیت و فرزند آوری است.

در ادامه این جلسه "حجت‌الاسلام محمود شفیعی" از اساتید حوزه و دانشگاه و فعال در حوزه جمعیت به بیان مسائلی پیرامون ضرورت و اهمیت مسئله جمعیت، آسیب‌ها و چالش‌های کم‌فرزندی، تبیین جایگاه زن و ارزش مادری و مبحث اسقاط و قتل جنین پرداخت.

لازم به ذکر است کارگاه آموزشی با عنوان "تفت من جوان بمان"با برگزاری نشست با فعالان فرهنگی، اعضای انجمن‌های اولیا و مربیان، طلاب و مبلغین، رابطین سلامت و گروه‌های دیگر تا روز سوم اسفندماه ادامه خواهد یافت.

برگزاری کارگروه‌های آموزشی در شهرهای نیر و بخ و روستاهای اسلامیه و نصرآباد نیز در برنامه طرح تفت من جوان بمان قرار دارد.